Underbart!

Är det måndag? Torsdag?
Skitsamma, det är i vartfall extremt gott att bara jobba idag och imorgon och sen vara ledig i fem dagar.
Har dock en del planerat men inget jätte jobbigt... inte för mig i vart fall. Haha... stackars älsklingen skall iväg med mosterns kille på fredag och gymma, han går runt och våndas inför detta och jag tycker det är jätte roligt :p
Jaja, det blir nog bra, han får gå bort träningsvärken i NYC sen ;)

Igår blev det inte många knop gjorda hemma, vi var helt slut och spenderade hela dagen på soffan.
Var så trött att jag tom såg en svensk film, yes I did *stolt* och det blir bättre - jag såg den på TV4! =O
Jajjamän då är man trött, haha... nä men den hade faktiskt sina ljusa stunder... Heartbreak Hotell var det ;)

Nepp, nu ska jag jobba lite till innan frukosten...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0