Besviken och ledsen!

Gomorron
Igår var vi och grillade hos min höggravida moster och hennes kille, mysigt like hell.
Sen på kvällen blev det filmtittande. Vilken? Håll utkik under dagen, kommer en recension! :p

Ny vecka på jobbet, är både trött och pigg på samma gång :p
Kroppen är jätte pigg men ögonen svider av trötthet, jaja...

Hörde en sak på jobbet idag som gör mig så jäkla besviken! :(
Jag är en ärlig person som verkligen inte kan ljuga, men ändå så hör man att man blivit ifrågasatt, verkligen besviken och ledsen.
Hur kan folk bara häva ur sig saker?
Jag har alltid velat bli chef och jag skulle passa som fan för jag är ärlig, rakt på och rättvis. Men... så är jag för omtänksam, kan inte såra folk och bryr mig verkligen, så att höra det jag hörde idag känns - inget roligt! :(
Men sagt är sagt och alla runt omkring vet hur jag är så det är tur att de inte lyssnar, eller om man ska säga - bryr sig om det som sades. Känns bra :)

Jaja, idag ska jag nog träffa min älsklingsgumma! Va ett tag sen och jag saknar henne!
Skulle träffats innan Bruce i lördags och tagit en drink eller så, men blev så sent i Tyskland så det hanns inte med tyvärr...

Men nu måste jag jobba! :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0