Bröllopsmöte

Nu ska jag alldeles strax in till stan och träffa toastmadame #2 för att diskutera det kommande bröllopet i september, lite stressigt... vi har bara två veckor på oss att få allt klart, för sen går jag på semester och efter det är det bara 4 dagar kvar och sen är det dagen D.
Innan vi träffas ska jag försöka hinna springa in och köpa en klänning och bikini som jag spanat in ;)
*håller tummarna för att de finns kvar*

Sen i eftermiddag ska vi på lägenhetsvisning av en jätte fräckt planerad lägenhet vid hamnen och sen till älsklingens mormor och morfar på fika. Mysigt...

Sen ikväll blir det nog bara slapp och film, eller en lång kvällspromenad, vi får se! =)
Nu måste jag dra mig...
Ha en bra dag och gå ut i solen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0