Dag 4 Vecka 27

Gomorron
Sitter här och fryser och snuvar och tror att jag är allergisk, gräspollen har ju kommit tilbaka nu med värmen och jag är just pollenallergisk, usch usch usch... tog en allergitablett imorse men märker ingen skillnad. Baby sa förvisso att den nya sorten jag köpte inte alls hjälpte honom i våras, så jag får testa den "vanliga" imorgon och hoppas på bättre resultat :)
Och hjälper inte den så vette'fan, sjuk orkar jag ju inte bli... inte nu! :(
*håller tummarna*

Var ute på en promenad med mamma, pappa, deras hund och hjärtat mitt igår.
Vi köpte varsin glass och gick sen i cirka en och en halv timme... skitgött väder och jätte mysigt! =D
Hoppas på samma väder idag, det ser så ut nu iaf! *välkommen sommaren* (igen) Hoppas det håller i sig!

Annars så jobbar jag bara halvdag idag, ska och få nya plåster för nu har mina tre testmånader tagit slut.
Är lite kluven i hur jag vill göra, men ska prata med henne så får vi se sen :)

Efter det ska jag och mamma på någon utförsäljning, fatta inte så mycket men som en god dotter som man är så följer man ju med mamma =) *hihi*


Frukostdax snart!
Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0