Dagens första ("riktiga") inlägg! =)

Sitter på jobbet och dagdrömmer, jätte lite att göra och frustrerad över hur mycket jag bara vill hem och umgås med mitt hjärta... var så längesen vi umgicks bara vi och hittade på något och så hade vi sagt att denna helgen ska vi bara umgås med varandra, men icke... han fick jobb så han är inte hemma förens vid 21 imorgon och borta hela lördagen och hemma vid ungefär samma tid. Jaja... vad gör man!? Tråkigt är det i alla fall.

Om en kvart slutar denna arbetsdag, då ska jag hem till en tjej på jobbet och tjöta skit och kolla in hennes nybyggda hus. Ska bli intressant :)
Sen ikväll får vi se vad som hände, om det händer något, beror på när man är hemma och så.
Är för jäkla gött väder ute i alla fall. Hoppas detta håller i sig.

Nepp, nu ska jag fixa klart allt det sista här innan hemgång så man är i fas imorgon igen! *haha*
Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0