En dag på stan...

Vaknade tidigt och åkte iväg till en tapetaffär och kollade tapeter, hittade massa fint men inget vi direkt tyckte var wow! Tror det dels är för att det finns så himla mycket fint (beslutsångest) men också dels för att vi båda egentligen vill flytta och börja om med en ny renovering och då känns det meningslöst att renovera om något redan renoverat! :p
Haha... det sista där lät underligt, men ni förstår...

Sen åkte vi in till stan och åt lite brunch med min underbaraste vän och gick och kollade i lite affärer, så himla mycket folk nu under semester- & Gothiatiderna så det finns inte, fick iaf köpt mig en t-shirt och hittade nog en klänning till bröllopet i september, ska kolla lite till, annars får det bli den. Jättefin! :)
Sen var min älskade tvungen att åka på jobb så jag och världens bästa tjej tog oss en fika och gick i mer affärer, hon köpte en bok som heter "Den som inte tar bort luddet ska dö!"
Haha, jag skojar inte nu; det finns verkligen en bok som heter så, eller bok och bok men ja, vill ni ha ett gott skratt så köp den, jäklar vad vi garva! :)
Läs om den här

Ska läsa igenom den senare ikväll under tiden vi och våra prinsar äter pizza och har trevligt :)
Blir nog en film också...

Nu ska jag göra klart här hemma för deras "ankomst"
Ha en toppenkväll allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0