För er nyfikna! ;)

Sånt jäkla underbart väder, nästan som utomlands =D
Har varit iväg och spelat minigolf, suttit på svärföräldrarnas balkong och glassat och ätit go mat på en uteservering.
Älsklingen min fick förvisso en cola i knät av kyparen men vad gör man!?
Jag började garva i alla fall, lite pinsamt när han står där och skäms, men jag klarar verkligen inte sånna situationer.
Jaja, ingen fara, hem och la kläderna i tvätten och nu sitter vi hos mamma och pappa och dricker iste, svingott! :)
Ska vara taxi åt en kompis som ska på Maiden ikväll.

Angående ryggen, vet att det finns några nyfikna själar där ute ;)
Var ju hos läkaren och han kände och tryckte och höll på och diagnosen - Inflammation i ryggen, anitinflammatoriskt i 10 dagar... skoj skoj! :p
Jaja...

Nepp, nu ska jag ut och njuta i solen!
Ha en great evening allesammans!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0