Fredagskvällen idag...

Baby fick åka ifrån tidigare idag så han var hemma redan vid halv sex, så han var med på kalaset för min mormor som var idag efter jobbet... mysigt :)
Sen så slapp han morgondagen, ska bara köra från Borås till Landvetter, så två timmar istället för 6-7 timmar, göööött! =D Ja jag blev glad i alla fall. *hihi*

Så nu sitter vi och kollar runt lite på Internet, lyssnar på musik och pratar om allt och inget!
Bara tar det lugnt med andra ord! =)

Imorgon blir det tapet-checkning, har några ställen vi ska åka till så får vi väl se vart det slutar.
Just nu är det (för mig) livsfarligt att bara kolla runt... blir så jäkla renoverings-sugen, Ikea-trippen efter jobbet var ju en plåga. Men höll mig till endast en ny skärbräda! =D *stolt*

Nu ska jag snart nana, dötrött (som alltid på fredagskvällar) Haha... men det får man unna sig efter en hel arbetsvecka!
Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0