Frukost...

Fri från receptionen, massor med jobb :(
När jag kom imorse låg allt nere, allt förutom växelsystemet, skoj! :p
Haha... Men det löste sig så nu är allt som det ska vara.

Snart frukostdax; blir två mackor, en yoghurt och lite fruktsallad idag! Mmmmmmmmmm......... =D

Sen blir det till att jobba, jobba, jobba... ska ha bort allt innan jag går hem, även om det innebär övertid, vilket jag självklart hoppas slippa, inge skoj... Men vill ju inte jobba över imorgon och vill inte ha nått liggandes över helgen så what to do!? :)
Annars hoppas jag på en lugn kväll men lite städning hemma, musik och kanske ett spel eller nått mysigt! :)
Såg film igårkväll, ska skriva om den sen, men ja... kan säga så här mycket; Jag somnade! :p

Frukostdax...
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0