Funny Games

Såg en film igår som var bland det sämsta jag sett i hela mitt liv, skulle inte ens rekomendera den till min värsta fiende, fy fan asså... haha...
Funny Games hette den och jag har bara tre ord att säga - SE DEN INTE

Det mest otäcka med Funny Games är att det skulle kunna ske i morgon. Hemma hos dig. En familj njuter av tillvaron i sitt lyxiga sommhus. Det knackar på dörren. Grannen vill låna några ägg. Men grannen tänker inte gå sin väg. Klädda i vitt från topp till tå, och med vita handskar, inleder två artiga, unga män ett våldsamt, psykopatiskt nervkrig med ett syfte: att ta reda på om just denna familj kommer att vara i livet när solen går upp igen...
Betyg: ½

Som sagt, rekomenderas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0