Gåta?

Vad är det som går och går och man aldrig hinner med? Haha... Tiden!? :p
För shit vad tiden går fort, redan onsdag, mitt i arbetsveckan... betyder att det snart bara är två veckor kvar till semestern.
Känns inte som man är så nära, känner inte ett extremt behov av semester. Men det ska bli oerhört gott.
Gott att kunna sova ut, ta det lugnt, gosa med älsklingen hela dagarna och att få åka till Grekland.
Mmm... bara softa, göra som man känner, gå ut och äta, ligga och lapa sol, åhhhhh va gott, längtar! =D

Igår gjorde vi ingenting, jag va och tränade, sen gick vi ner till mamma och pappa och grillade och tog en ganska lång promenad. Åt fruktsallad. Letade hotell till New York, just den där hotell-biten är ju dösvår. Vad är centralt? Vart ska man bo? Vart ska man inte bo? Och kraven, haha... Det ska vara centralt, bra standard och billigt - allt på samma gång =p
Men nu har vi valt ut tre hotell så det får nog bli lott-dragning eller nått sånt... Någon som har ett bra förslag?

Svintrött och mycket på jobbet, ingen bra kombi, men men... det går över under dagen.
Nu ska jag i alla fall äta frukost!
XoXo

Kommentarer
Postat av: tereza

Ett tips om NY. Va vill ni se och göra förnågot? Hitta hotell där. Tänk sedan också att det faktiskt är grymt smidigt att åka tunnelbana. Det är jättelångt mellan alla saker och jag vet att man går mycket, men man kan behöva annan transport än fötterna också! I stort sett allt söder om Central Park är Centralt. Skaffa fram en karta. Vi bodde på 10th Avenue 49th Street. Det tog ca 6 min. att gå till Times Square. För mig var det ett jättebra läge. Några tips att gå på iaf! KRAAAAAAAAAAM!

2008-07-23 @ 16:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0