Helt slut, men det känns bra...

Äntligen är jouren över, för er som följt mitt skrivande så vet ni att jag haft enorma problem med detta, min medarbetares arbete - att fakturera jouren. Men nu tror jag att jag löst det, fakturerat i alla fall och det känns bra så jag hoppas allt är som det ska och stämmer :)

Efter jobbet idag (om en timme) ska jag iväg och köra ett träningspass, var allt för länge sedan nu *slår mig själv på fingrarna* så det ska bli gött att få gjort det.
Sen ikväll ska jag nog ta det lugnt framför en film, ovanligt va!? *hihi*
Men som ni alla vet - älskar filmer! =D

Älsklingen min är hemma nu och städar lite och gör lunch till imorgon, han är så duktig han! *stolt flickvän*
Gott att slippa tänka på det när man kommer hem, är redan helt slut och kommer nog inte vara bättre efter träningspasset... så duktig som jag är kan jag unna mig en kväll till framför film! :)
Sugen på fruktsallad också, får nog bli lite frukthandlande på vägen hem också! :p

Nu ska jag göra klart det sista innan hemgång...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0