Herregud! :p

Gomorron Gomorron
Fy fan va trött jag är... sikken kväll igår.
Vart ska jag börja?
Satt och åt och drack drinkar, tjötade och hade hur trevligt som helst.
Vann inga biljetter och limo till gårdagens bruce-konstert men vaddå? Spela roll tänkte vi :)
Så vi tog en drink till och så gick tiden och quiz 2 skulle börja, biljetter till lördagens konsert så vi hängde på... och tror ni inte vi vann!? Jajjamän, jag vann 2 biljetter och en av de andra tjejerna vann 2. SIkken röta - ja, lite fusk! :p
Så i kväll ska vi på Bruce Springsteen!

Tyckte det var jobbigt att vinna bara, vet att mamma sååå jäkla gärna vill gå och tjötat om konserten i veckor så kommer jag där och vinner biljetter på nått jäkla bananskal och inte har någon biljett över. Usch det känns hemskt! :(
Men hon sa att det va ok, samtidigt som man såg besvikelsen i hennes ögon. Usch usch usch! :(

Nä nu ska jag ta på mig kläder, om 10 min åker jag till Tyskland! :p
Haha ja allt på samma dag! ;)
Så jag kommer kanske inte hinna skriva mer idag och om jag inte gör det så får ni ha en trevlig dag, annars hörs vi senare! =)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0