Innan sängdax...

Precis hemkommen efter lite glass och promenad med min älskling, mamma och päronens hund.
Åt kaffe/choklad och vanilj/choklad/kakbitar glass. Mums!
Jag är en stooor slav av choklad i alla dess former, skulle kunna äta det till frukost, lunch, middag, kvällsmat och massa ggr däremellan. Choklad och coca cola så är jag lycklig! *haha*

På tal om det så ska jag hem till en tjej på jobbet imorgon som även hon är helt galen i cola, så jag handlade en petflaska med cola som jag lagt i en sån där vin-påse som hon ska få i "inflyttningspresent" i det nya huset.
Lite för att hon är så galen i det, men sen också ett internt skämt eftersom hon alltid spiller och så när hon dricker det så jag brukar säga att det räcker med cola för henne, hon kan hoppa över romen :p
Jaja... haha....

Nepp nu ska jag nana, fast först ska jag försöka få ihop helgen i min kalender, hehe...
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0