Jag tänker inte låta detta sänka mig!

Jaha ja, jag började hjälpa mig själv igår. Det slutade i lite tårar, medicin och en lång lista på saker jag absolut inte ska äta under en vecka. Äpplen, starka kryddor, alkohol, kaffe, te, citrusfrukter, kolsyrade drycker... ja you name it!
Ska knapra en tablett om dagen i en vecka och sen återkomma för ytterliggare kontroll.
Hoppas dessa funkar för jag orkar inte med massa undersökningar och skit... och jag orkar verkligen inte med någon ny gaskostropi, fy fan... det värsta jag gjort i mitt liv! :(
Nu ska jag ta mig fan bli helt bra! :)

Till något roligare kanske, festhäftet börjar arta sig och imorgon har jag planer på att göra det helt klart. Känns gott att det är så nära målet som det ändå är, sen ska jag bara ta det lugnt.
Funderar verkligen på om all den här hysterin kring bröllop är värt det!? Har alltid velat ha ett stort bröllop med vit klänning, långt släp och allt det där ståhejet, men  nu, jag vet inte... kanske min käre sambo har rätt i det han säger när han menar att ett litet bröllop med de närmsta och en dunderbröllopsresa är det bästa. Kanske det kanske, tror vi båda har rätt på olika sätt. Får väl se vad vi väljer den dagen! *hihi* :)

Nä nu ska jag gå och äta frukost, hungrig... Hörs på en stund!

Kommentarer
Postat av: Tereza

Av erfarenhet så kan jag säga att det är värt det!!!! Vi hade både ett bröllop med allt ståhej och även en dunderbröllopsresa, det var inga problem att ha båda! Klart att man blir stressad, men jag kan säga att enligt vissa vänner så blir man stressad av mindre bröllop också. Jag hade ångrat mig som bara den ifall vi inte gjort som vi själva kände för. Det enda viktiga i sammahanget är att man ska följa sitt hjärta. Då kommer man förhopppningsvis inte ångra nått efteråt! (fast det gör man ändå, hahahaha!)

2008-07-23 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0