Jobb...

Gomorron
Usch det är äckligt väder ute, regnar och trist, men lättare att jobba då, så nått positivt är det iaf :)
Funderar på att försöka komma ifrån jobbet tidigare idag, vill hem och pilla och städa upp, älskar verkligen det när det är sånt här väder :)
Är dösugen på en godispåse, musik, tända ljus och bara gå runt och småplocka och se hur fint det blir hemma. I'm wierd, I know... Hehe...
Men vi får se... som det ser ut nu så ser det ljust ut ;)

Sitter just nu och försöker få ihop fakturor omlott med att jag pysslar med festhäftet inför det kommande bröllopet jag ska va toastmadame på i september. Jobbar ju bara 5 veckor till (inkl denna veckan) och sen ska allt vara klart. Vill ju inte direkt sitta i Grekland och greja med detta, nej tack! Roligare kan man väl ha... *haha*

Nä nu ska jag väl jobba så jag kommer hem tidigare.
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0