Lunchat


Nu har jag precis kommit tillbaka från lunchen,
vi var några som unnade oss en räkmacka idag lyxmåndag! :)

Väldigt gott! =)


 

Det är så himla tomt och tyst på jobbet, alla är nästan på semester, men det finns ändå mycket jobb så tiden rullar på ändå... jag tycker det är ganska gott att arbeta så här, lite tystare och lugnare. Känns som man får mer gjort på kortare tid! Sen är det alltid så jäkla gött när alla kommer tillbaka från semestrarna och man själv går, när man vet att alla haft sin semester i regn och dåligt väder och det är dax för mig att få vara ledig och alltid, alla andra år, har haft bra väder (knack knack, ta i trä) *hehe*

Sen i eftermiddag får vi se vad som händer, känner inte för något speciellt så det blir nog bara en lugn kväll hemma.
Hoppas på att huvudvärken försvinner och gosa lite med älsklingen framför TVn  :)

Nu ska jag fortsätta jobba, 3 timmar kvar... nu kommer slutprovet för denna dagen:
Än så länge idag har jag gjort mitt ordinarie jobb och receptionsjobb, nu ska jag göra min medarbetares jobb - får se hur detta går *spännande*

Back to work...

Kommentarer
Postat av: S

lycka till med jouren... ;) puss!

2008-07-14 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0