Lyxkryssning, ja tack! :)

Nyss tillbakakommen från receptionen, sitter med en kopp te i handen och är fortfarande förundrad över bilderna jag såg på aftonbladet samtidigt som jag satt i receptionen.

Ett nytt kryssningsfartyg, Oasis of the sea, håller på att byggas i Finland nu och kommer sättas i bruk från slutet av 2009. Båten, om man kan kalla det så, kommer att utgå från Fort Lauderdale till Bahamas. En resa skulle kost runt 1000 kr per person och natt och då ingår dricks, måltider, underhållning och aktiviteter. Inte dyrt om jag får säga vad jag tycker! :)
Men okej, sen måste man ju ta flyg till Florida också, men hallå, lyxkryssning! :p
*daydreaming*
Läs om fartyget på aftonbladet här och glöm inte att kolla på bilderna! =D
De har också en egen hemsida.



Nu ska jag jobba innan det är frukost om en halvtimme! ;)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0