Massor av sol

Åhh... så himla gött väder ute och här sitter jag, på jobbet, inne på ett kontor - vill bara ut!
Var iväg på lunchen med hjärtat mitt och åt pizza på en uteservering, supermysigt.
Men livsfarligt! Hehe... man kände absolut inte för att stänga in sig på jobbet igen.
Men that's life :p
Men nu är det bara 30 min kvar =D

Ikväll ska vi hem till min kusin och checka in hans nya lya *rim-varning* :)
Och sen ska vi ut och gå... måste utnyttja vädret till max.
Ska äta massa frukt också, är aldrig sugen på mat när det är varmt ute och så är jag inne i någon supernyttig period där jag bara äter frukt, sååå himla gött!
Så det får nog bli lite körsbär och persika *mumma*

Nepp, ska göra klart det sista här, sem hemgång. Äntligen!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0