New York

Yippi!
Gissa vad jag precis gjorde!?
Jajjamän, bokade en resa! :p
Till vad? New York!
Ska bli sååå himla roligt och vi hade sån extremtur med resa...
Åker på nyårsafton (eftersom jag inte kan vara ledig i mellandagarna) och kommer hem den 6 januari, men åker från NY redan sent den 5:e.

Så restiderna är;
Dit åker vi 06.45 på morgonen och är framme 12.30 (NY-time)
Sen hem åker vi 23.45 och kommer till Göteborg 21.35 (Svensk tid)
Förstår ni eller, sikka grymma tider! =D

Så jag, lilla jag, ska spendera nyårsafton in The Big Apple! *wihi*
Champagne och en kyss på något tak, på Times Square eller kanske Brooklyn Bridge *haha*

Hur som heslt ska det bli så jäkla skoj!
Nu måste vi bara hitta hotell också, haha... men har en del förslag på lager.
Ska kolla upp detta imorgon, nu ska jag nana...
Sov sött alla gosingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0