Nyopererad

Nu är det 4 dagar sen jag uppdaterade, och också fyra dagar sen jag var hemma...
...så sorry för den kassa uppdateringen och tack alla som undrat vart jag tagit vägen.

Senast jag skrev var jag på väg in till stan för att diskutera bröllopet, gick galant.
Även lägenhetsvisningen gick bra, superfin men ändå inte riktigt fulländad.
Fikade hos älsklingens mormor och morfar och sen åkte vi hem, jag började få ont i magen...
Gick ner till mamma och pappa på kvällen och grillade hamburgare, magvärken blev olidlid och jag kräktes.
Vi åkte till akuten och jag blev inlagd, på måndagen konstatera dem att det var blindtarmen och jag fick åka upp på operation. Så nu är man blindtarmsfri :p
Kom hem igår och satte igång mobilen, jätte många missade samtal och sms och mail, känns jätte bra.
Verkligen - Tack alla för allt! Älskar er!
Så nu är man allt lite öm och svag men det förbättras hela tiden och jag är glad att det hände nu och inte om 2-3 veckor när vi befinner oss på båtluff i Grekland - mardröm! Usch!

Nu ska jag vila mig lite och hoppas på att tabletterna sätter in så jag kan ringa älsklingen min som jag verkligen, verkligen saknat på sjukan :)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0