Ont i ryggen! :(

Sitter på jobbet med en juice i handen, så svinigt ont i ryggen.
Började ungefär samtidigt som jag började med tabletterna för magen. Kan det ha något samband?
Det började lite smått och nu jäklar vad ont det gör :(
Kan inte stå, sitta, gå osv. Får panik!
Ringde vårdcentralen, de ska ringa upp om 30, ska be om råd så får vi se vad de säger.
Så här ska det ju inte vara i alla fall.
Får lite rädsla eftersom det är ungefär samma place som jag hade ont på när jag skada ryggen på mitt förra arbete.
Ja vi får se... inga sorger i förväg! :)

Idag är det äntligen fredag! Jippii! =D
Ska bli så jäkla gött med helg, och fint väder ska det bli också, gött gött gött...
Inget speciellt planerat mer än att jag ska träffa toastmadame #2 på söndag och diskutera bröllopet.
Vi får väl se vad som händer och fötter, tar det som det kommer! :)

Jobbar...


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, hur är läget idag?



Hoppas du får en underbar dag!

2008-07-25 @ 09:38:23
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0