Överraskning :)

En timme kvar innan hemgång, ser ut att vara fint väder också...
Beslutsångest ang vad jag vill göra efter jobbet, vet vad jag borde - men känner för annat.
Men det får nog bli vad jag borde - festhäftet till bröllopet, ja... gott att få klart det också.
Har så mycket idéer och förslag, men så himla svårt när det inte är till sig själv, men det ska nog lösa sig, jag är ju duktig tjej! Hehe...

Mamma och pappa kom förut med en överaskning och jag var nästan helt hundra på att de köpt en ny hundvalp men icke... lite besviken men ändå, fick vanlijglass med hjortronsås som de köpt på vägen, sååå jäkla gött, älskar verkligen hjortron! MUMS! Så jag blev glad ändå! :)

Nä usch... Har varit en halvseg dag idag, men nu ska jag sitta i växeln och sen är det bara en halvtimme innan det är slut, gott... jag är seger och trötter så det får bli tidigt i säng ikväll, som man alltid säger! :p
Så som sagt - receptionistdax!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0