Relaxed

Sååå underbart var det hos naprapaten, heeelt avslappnad efteråt.
UNDERBART! =D
Glömde dock ta ut pengar och glömde även att de inte tar kort på det nya stället ännu så där satt jag med mitt kort i handen och en skrattande naprapat mitt framför mig som uttryckte sig "haha, ja jag vet att du är en kort-människa så det är okej, spring och hämta pengar så väntar jag"
Haha så jag fick snällt springa ut och hämta pengar :)

Sen fikade jag med världens bästa, blev för kort bara... saknar henne verkligen.
Får ses snart igen, inte lätt när man är två upptagna flickor :p

Nu blir det en dusch och sen film, tar en tv-film ikväll.
Skillsmässa på franska klockan 21.00 på TV3
Får väl se hur den är...

Have a good night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0