Snart slut...

Om 10 min är denna arbetsvecka slut.
Då ska jag hem och ta en dusch och få på mig lite finare kläder för sen blir jag upphämtad för en tjejkväll på stan.
Ska bli tjejiga drinkar, skvaller, skratt, musik-quiz m.m.
Ska i vilket fall bli skittrevligt! =D

Lovade egentligen baby att ha myskväll med honom ikväll, men så dök detta upp och vad gör man!?
Är inte ofta jag är på tjejkväll så han förstod :) Han är världens sötaste! =D
*kärlek*
Kan inte ens komma ihåg senaste fredagen vi bara satt och mös i soffan efter jobbet och verkligen njöt av att göra ingenting och att det var helg. Men nästa, kanske, då jäklar! ;)
Är dösugen på att mysa till det med räkor och lite vitt vin och en film! *mmmm*
Men men... när det blir grått och trist och kallt ute igen, då brukar myskvällarna bli allt fler, nu vill man ju bara njuta av sol och värme och lätta kläder :)

Nepp, time att packa ihop på jobbet och göra sig redo för hemgång!
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0