Sol!? :p

Jag bad om sol igår och vad är det idag? :)
Man kanske kan få allt man vill ändå, haha...
Gött i alla fall att dt är sol och varmt, ska utnyttja detta med att gå ut på mammas och pappas uteplats och gosa med hunden medan jag väntar på att baby ska plocka upp mig så vi kan åka in till stan och gå runt.
Ska bl.a. till Feskekyrkan och Saluhallen och så får det nog bli en kaffe på en uteservering, eller kanske glass! :p
Fan va gött det är med sol... man blir så mycket gladare!

Kom på att det idag är exakt 4 veckor tills vi åker ner til Santorini och börjar vår båtluff, längtar! Det ska bli så himla gött och spännande. älskar verkligen allt som har med Grekland att göra!

Nepp, nu tittar vovven på mig med de där sötaste lessna ögonen så jag får ta och gå ut och sätta mig och gosa! :)
Hoppas alla får en bra dag!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0