The Happening

Denna filmen såg jag igår...

Skulle man beskriva filmen med enstaka ord skulle det bli;
Enformig - Spännande - Fängslande - Läskig - Fantasifull

Det kommer från ingenstans och börjar utan förvarning.
På bara några minuter inträffar hemska oförklarliga dödsfall i flera amerikanska städer.



En thriller om en familj som flyr undan en naturkatastrof som hotar hela mänskligheten.


Den börjar väldigt bra och man blir fängslad med en gång, men så (utan att avslöja något) i slutet är det ett sådant slut som jag verkligen hatar, vilket drar ner denna filmens betyg rejält. Tyvärr.
Men att jag kunde tycka att en sådan enformig film skulle vara bra, det är ett mirakel, men det var den verkligen. Så jag säger att ni ska se den!

Betyg: TTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0