Tillfällig receptionist säger godmorgon!

Gomorron sötnosar
Nu sitter jag i receptionen, tio min till, inte alls många som ringer så tiden går väldigt långsamt.
Ska sitta här på eftermiddagsfikan mellan tre och kvart över tre också, men gott med omväxling :)
Såg inte ut som jag hade så mycket på mitt bord heller och då slipper ju dagen bli så seg.

Efter jobbet idag vet ja inte vad som händer, känner för en solariesväng, blir en sådan sisådär 3-4 ggr per år. Max!
Gillar inte solarium egentligen, men ska man utomlands vill man ju lägga grunden innan :)
Framför allt när det är sånt här skitväder :p
Men man ska inte klaga, så länge det inte regnar så är det helt ok...

Så det får nog bli en tur till solariet och kanske en fika hos svärisarna är så... vi får se, vi får se...
Nu ska jag i alla fall vänta ut tiden och sen ta mig en kopp te!
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0