Underbar dag!

Hej hej allihopa
Inte hunnit skriva innan... Gick upp imorse och duschade, lääänge, svingott. Va dötrött så det va jättegott med en varm och lång dusch.
Sen har jag suttit med en annan tjej och småplanerat avlösningen i receptionen på jobbet så jag fick ganska bra tider, kändes bra att man kunde påverka lite i alla fall. Har varit mycket strul med det där, men nu är det förhoppningsvis klart! :)

Fredag - Sååå jäkla gött! =D
ÄLSKAR FREDAGAR!
Får bli en utelunch idag, hoppas någon vill följa med bara! Haha...
Sen efter jobbet ska jag hem snabbt och byta om innan jag blir upphämtad, ska iväg med två goa tjejer och dricka lite drinkar på en uteservering. Drinkar och tjejsnack är aldrig fel! ;)
Men får bli en tidig kväll, runt 04.00 i natt åker vi nämnligen till Tyskland för att småshoppa lite öl och sånt inför sommaren. Gott att komma iväg lite :)

Men nu ska jag fortsätta jobba, är själv idag så det är en hel del!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0