Usch och fy...

Ingen rolig morgon, det bränner i ögonen av trötthet och axlarna värker som fan=huvudvärk :(
Ska öppna receptionen idag vilket betyder att jag sitter där en timme nu på morgonen, känns inte riktigt som jag har tid med tanke på hur mycket jobb det kom i fredags men vad gör man!?

Filmen igår var heeelt underbart bra! =D
(skriver mer om den senare)
Vi åt mat på La Vacca innan och jag åt pasta, smaklös like hell men god ändå...

Nu ska jag göra mig klar för jobb, måste ju åka lite tidigare än vanligt så jag är helt installerad kl 07.00.
Hoppas alla kunder håller sig borta den första timmen. Hör ni det!? Ta sovmorgon alla kunder! :p
Haha, man kan ju alltid hoppas i alla fall...

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0