Helt avdäckad! :p

Godmorgon snuttisar
Nu har en och en halv timme av dagen gått, bara cirka sju kvar... för idag ska jag gå en timme tidigare.
Skall till naprapaten och efter det skall jag fika med världens sötaste tjej! :)
Va längesen vi sågs nu så det ska bli himla skoj att träffas och skvallra lite. Hehe...

Sov som en stock i natt, hade tydligen somnat mitt i sängen så älsklingen hade inte fått plats på sin sida, så han hade krupit över på andra sidan mig men det var samma lilla plats där. Stackarn :)
Men han hade iaf somnat tillslut, så när jag vakna imorse, på fel sida kändes det lite konstigt, framför allt när jag inte varit medveten om att han flyttat på sig *haha*
Och jag brukar alltid vakna någon gång under natten, men inte i natt, så jag var nog jäkligt trött igår :p

Nu måste jag jobba lite till innan frukosten.
Ha en bra dag sålänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0