Vill renovera...

Sista dagen för denna arbetsveckan, gott... skulle vilja gå tidigare men vet inte, gjort det ganska mycket det senaste.
Men fakturerare #2 ska ju på semester i fyra veckor så det kanske jag kan unna mig :)
Får se...

Ska till Ikea efter jobbet och köpa två ramar till vardagsrummet och lite ljus.
Hittade ett sänglakan när jag var inne på deras hemsida också, är inte i behov av det och resorna har tagit alla månadens pengar så vi får se, väntar nog med det.
Är så jäkla sugen på att göra om allt hemma, riva ut allt och börja från grunden :p
För exakt tre år sedan stod vi i den situationen, totalrenovering... pappa offrade hela sin semester på att slipa, spackla, måla, lägga golv osv osv osv tillsammans med baby, vi åkte några dagar till Stockholm när det var jätte varmt med stackars pappa fortsatte renoveringen under tiden. Och när vi var klara var det vi som åkte till Bulgarien en vecka och han fick börja jobba. Hehe... fy va elakt nu när jag tänker efter =)
Men ja, som sagt - 3 år sedan! ;)

Back to work...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0