Yoggi dröm! =D

Ligger i soffan och kollar på någon film på trean, sisådär bra men gött att göra ingenting.
Var otroligt skönt efter träningen förrut, blev en halvtimme i styrketräningsrummet på en typ crosstrainer, gött gött...
Sen var vi iväg och handlade lite frukt, bröd och yoghurt, så nu äntligen har jag fått tag på yoghurten jag letat efter så länge nu! :)
Har ni inte testat den så gör det! *mumma*
  Vit persika/vit choklad - vit guava/vit druva - kokos - fläderblom/vanilj
Underbara allihop!
Eller vad säger du Diana? ;)

Nu ska jag fortsätta kolla tv, sen nana...
Sweet Dreams

Kommentarer
Postat av: Arne

Låter riktigt gott! :D

2008-07-15 @ 22:02:00
URL: http://rosafe.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Vilken fin blogg du har! :)

2008-07-15 @ 22:05:13
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Michael Svensson

annars kan jag tipsa om en film

young people fucking jättebra haha

2008-07-15 @ 22:27:05
Postat av: Diana

Inte dumma alls....... Yoghurten alltså........ :)

2008-07-17 @ 07:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0