Äntligen!

Hello allesammans
Min blogg har legat nere pga flytt, har därför inte kunnat skriva, men nu - äntligen! =D
Uppdatering då...
Torsdag
Middag+bio+drinkar...
Middagen va jättego, älskar grekisk mat, framför allt oliver och tzatziki *mmmmmm*
Sen var vi ju på bio, såg "Brudens bäste man", riktigt bra faktiskt... rekomenderas! Och även killar kan se den, den va rolig måste jag säga :) Sen satt vi på Avalon och unnade oss en Mojito! Sååå jäkla go é den!!!
Hela kvällen bestod iaf av Mycket trevligt sällskap! =D
Fredag
Vi åkte ut till en ö och mötte upp älsklingens föräldrar, låg på en klippa och solade, pratade och bara tog det lugnt.
Sedan satte vi oss på en uteservering och åt en väldigt god sallad.
På kvällen sen fick vi besök och vi satt på uteplatsen och drack lite öl och tjöta...
Idag
Idag har jag varit med min kusin och kollat på en lägenhet, riktigt fin faktiskt... sen tog vi en liten brunch och efter det mötte vi upp baby och en annan utanför Liseberg där vi sedan spenderade några timmar med att åka lite olika saker. Mycket trevligt! Så nu ska jag ta en dusch och svalka min brända hårbotten. =(
Sen får vi se vad som sker ikväll... måste äta något iaf! :p

Hoppas alla haft det lika bra som jag hittills!
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0