Bara några timmar kvar...

Godmorgon allesammans
Imorse gick jag och hjärtat upp tidigt, gjorde mackor, smoothie och en skål med yoghurt och hemmagjord müsli och sen satt vi och åt frukost tillsammans och småpratade, supermysigt! *love*
Men jag va grymmt trött! :p

Varit en velig morgon på jobbet också, men vad gör det? Snart långhelg! =D
Har inte speciellt mycket planerat mer än för kvällen...
Ska ut och äta, gå på bio och ta en drink med två gosingar från jobbet och min baby.
Ska bli så himla roligt! *längtar*

Ska tydligen bli fint väder hela helgen också och om man ska lite på babys Iphone så ska det bli fint väder mån-tis-ons också :)
Inte fel inte... men det skulle behövas en natt med regn, men men... man kan inte få allt här i världen! :p

Nu ska jag jobba lite till innan frukost...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0