Ergonomi...

Hello på er
Har varit på ergonomiutbildning hela morgonen, intressant faktiskt. Sen jobba jag som f-n så nu är det inte mycket kvar. Gott... Ska sätta igång med lite annat jobb som aldrig blir gjort eftersom det bortprioriteras annars... gott att få iväg det också. Imorgon är sista dagen, sen är man "långledig", himla skönt! =)


Var och handlade present till min lille kusin igår, han fyller två i helgen så nu jäklar, de bästa åren när man handlar present till små barn. *haha*
Vi köpte en sk. Dumper, ser ut så här:


Han kommer fullkomligt älska den, han älskar allt som går på hjul! :p
Får bli ett trumset eller nått i julklapp! Haha... snacka om att bli "hatad" av hans föräldrar! :p


Ikväll är det fotboll of course. Vinner de inte nu förtjänar de inte att vara kvar. Spanien kan jag förstå, ok... men Ryssland!? Nähe du... den går icke! :p
Så vi får bunkra upp med fruktsallad och heja! =) *mumma*
Kanske ska ta mig en sväng till gymmet också! :)
Lovar inget, vi får se! ;) *hihi*


Back to work...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0