Försäkringspengar...

Jäklar vad snabbt det gått...
Skadade knät för nio år sedan, så jag fick operera bort brosk och en lös benbit.
Anmäla det till försäkringsbolaget, jodå det gjorde jag men krävde ingen ersättning... varför inte? I don't know! Dum som man är kanske man tänkte "nä men det blir ändå inte så mycket pengar"

Har ett ärr som knappt syns, syns lite när jag är solbränd bara... sen har jag förvisso ofta ont i knät och så, isar när det är kallt ute osv. Men inga jätte, jätte problem.

Men så iaf... jag anmälde det i början av året igen för att kräva ersättning. Fick hem papper, skaffa alla journalkopior osv osv. Massa jobb men så när allt var klart skicka jag bara in papprena och fick hem att de ville ha kort på ärren, tog kort och skicka in... och igår fick jag brev om ersättning. Och jag fick pengar, utbetalda nästa vecka redan - Tackar! :)

Hello Semester lixom! *hehe*
Nu väntar jag bara på besked om ersättning för själva skadan, bestående besvär *spännande* Hihi...
Ja man betalar ju dyra pengar för alla dessa försäkringar så det är klar man ska ha ut något när något händer! :)

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Ja där ser man det är inte konstig att försäkringarna är dyra.

2008-06-05 @ 15:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0