Fotboll

Kvällen har bestått av mycket tv-tittande, har varit grymmt slapp hela kvällen.
Gott det ibland också...
Har dock varit och handlat mat och börjat möblera om, så lite duktig har jag varit =)
Jo, har gjort klart alla uppdragen till möhippan också, ska bli så himla skoj =D

Nu sitter vi och tittar på fotbollen, 0-0 men Sverige är riktigt bra asså
Heja Heja Heja *hehe*

Ska lägga mig när matchen är slut, dötrött... hoppas man är piggare imorgon.
Det var något jag skulle göra imorgon, kommer inte ihåg vad bara.
Hmm.... får checka almenackan innan jag lägger mig, annars kommer jag inte kunna sluta tänka på det :p

Nepp, mer fotboll, sen bedtime
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0