Fredag? Torsdag!

Godmorgon
Imorse var det ganska lätt att gå upp, det är nog för att det är sista arbetsdagen för mig, denna veckan.
Ungefär som om det vore fredag! :p

För imorgon smäller det - möhippan går av stapeln, ska bli himla skoj.
Vi ska kidnappa henne från en jobbkonferens, så hon anar absolut nada. Sen ska vi spela in en cd-skiva med egen omskriven text så den handlar om henne, hennes man och bröllopet. Efter det ska hon få göra små uppdrag på stan innan vi drar vidare till spa där vi ska bada jacuzzi och hon ska även få en ryggmassage. Kvällen avslutas med ett besök på en restaurang och för de som vill utgång efteråt.
ROLIGT! =D

Kämpar som en gnu för att slippa jobba på lördag också, så jag håller tummarna för att det är lite att göra i eftermiddag när jag går hem, för då slipper jag! :)
Nepp, nu ska jag jobba så jag inte har något kvar i eftermiddag! ;) Ska ju på lunchmöte mitt i allt idag också! :p
Later...

Kommentarer
Postat av: mumari

God morgon, hoppas du får en bra dag!

2008-06-12 @ 07:31:59
URL: http://mumari.se
Postat av: Anonym

Hoppas hon inte läser din blogg då!!

2008-06-12 @ 08:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0