Gomorron sötisar!

Gomorron Gomorron
Har ni sovit gott? Det har jag! =)
Hade inte tackat nej till några timmar till...
När jag slog upp ögonen imorse och såg vilket väder det var kände jag inte alls för att kliva upp ur sängen, grått och mulet. Usch!
Är förvisso lättare att gå och jobba när det är sånt här väder, för när det är sol vill man bara vara hemma och mysa utomhus! :p

Idag är det halvårsbokslut på jobbet vilket innebär mycket arbete och troligtvis övertid, men jag håller tummarna för att slippa.
För allas anteckningsböcker så blir det Chili- och räkpaj till lunch idag, den blev så himla bra igår när vi gjorde den, som en proffs-paj i form och allt. Haha... Ja jag är stolt över den iaf! :p

Nepp, nu ska jag göra mig klar för jobbet, måste åka om 15 :)
XoXo

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Godmorgon. ska sova nu efter nattens arbete så. Godnatt. ha en bra dag :)

2008-06-30 @ 06:51:19
URL: http://nollettnio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0