Hälsokontroll

Var på hälsokontroll på jobbet idag...
Allt gick toppen, förrutom... jag hade för lågt blodvärde och blodtryck! Jaha!? :/
De sa att det kan förklara att jag är så himla trött och somnar så fort jag sätter/lägger mig ner...
Så jag ska äta mer järn, dricka mer vatten, motinera mera och hoppas på att det går över.
Men eftersom jag haft B12 brist vid tidigare tillfälle tyckte de att jag borde gå och kolla upp det värdet också, så får väl göra det då :)

Baby har jour på jobbet så han är iväg, lite tråkigt nu när jag väl är vaken *hehe*
Men han kommer ju sen så får hoppas jag kan vara fit for fight då med...

Nu ska jag försöka gräva fram någon mat och göra lunch till imorgon.
Eller kanske ska springa förbi vårdcentralen, de har kvällsöppet på måndagar, så kan jag ta B12 provet redan idag... ja kanske det...
Ta't lugnt sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0