Helg-Update

Sorry!
Jag har haft massor att göra och knappt varit hemma, ingen dator - inget blogg :/
Men helgen har varit heeelt underbar!!!

 Fredagen
bestod av barnpassning, vi var bl.a. inne i stan och åt glass och på Liseberg! =)
Sedan tog syrran studenten så det var en massa firande för henne... skitskoj! =D
Så när vi kom hem på kvällen somnade både jag och honey bums på soffan *haha*
För alla nyfikna själar, ang studentpresenten till min syster; hon fick ett presentkort på Heidi Hay, tatuering... och blev helt överlycklig! Ja tack, jag vet... världens bästa syster! ;)

Lördagen bestod av en slappmorgon innan vi åkte iväg på ännu ett studentfirande för min kusin, grillning och tårta, mumma... sen senare på kvällen satt vi på balkongen och åt frukt och brieost, sååå gott! =D

Söndagen, idag har vi först tagit en fika med två vänner på stan och efter det en promenad längs vattnet i det varma vädret. Sedan fick jag äntligen sålt min dator så nu är det snart dax att fixa iordning vardagsrummet här hemma... Nu på eftermiddagen fick vi alla tvingat i oss varsin pizza på balkongen, thank good för lite skugga! Hehe...

Nu ska jag nana, ännu en arbetsvecka väntar... gott att det bara är fyra dagar (igen). HÄRLIGT! =D
Nattinatt allesammans


Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Kväll!
Hoppas du haft en bra helg?!

KRam!

2008-06-01 @ 22:49:29
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin kväll :)

2008-06-01 @ 22:54:37
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0