Löneutbetalning! =D

Godmorgon allesammans
Sitter och försöker få i mig ett glas juice, och det går sådär då jag inte ens orkar dricka, då förstår ni hur trött jag är *haha*
Har sovit supergott, älskar verkligen att sova, och jag känner bara att jag vill krypa under täcket igen och lägga mig i älsklingens famn och somna om. Men nänä, om en timme sitter jag på jobbet *pust*
Semester? Ja tack!

Gårdagen idår gick super; underbart efter naprapaten, kändes bättre men inte helt bra så jag bad om en tid till om en vecka. Sen på kalaset fick vi supergod paj och sallad, dock glömde min lille sambo presenten hemma så vi får åka iväg med den i eftermiddag när vi ändå ska hjälpa en att flytta i närheten.

Annars händer inte speciellt mycket idag, jobb och flytt, det är väl det.  =)
Jofan det är ju löning också! =D *Therese älskar löning*
Har dock inte fått någon lönespec och vi har bytt löneansvarig på jobbet, hoppas vi i alla fall får in lönen på kontot idag, får nog kolla upp detta :p

Nu ska jag försöka få i mig min juice! :)
Höres sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0