Lunchmöte

Vid 12 ska jag iväg på lunchmöte, vi brukar ha dessa möten en gång i månaden och nu är det dax för juni-mötet :)
Blir nog sista på ett tag kan jag tänka mig, är ju semestrar och så, så nästa möte blir nog inte förens i september.
Undrar vad man ska ta till lunch då?
Hmm... det var inget gott på dagens i restaurangen, får nog bli en sallad, det är gottigt! =)

Annars är det inget annat än möhippa som cirkulerar i mitt huvud, mail hit och telefonsamtal dit.
Men det kommer bli sååå himla bra! =D
Pratade med min älskling förut och bad lite om ursäkt att jag aldrig varit hemma det sista och när jag väl varit hemma så har jag suttit i telefon och när vi pratar så vill jag ju prata om möhippan eftersom det är det enda som händer i mitt liv för tillfället... stackarn! Låter patetiskt! Haha... Men jag lovade iaf att vi ska ha myskväll på söndag kväll när allt är över! Får bli en go middag, lite snacks och en film... *myspys*

Nepp, nu måste jag ringa världens bästa tjej innan mötet.
Ringa Ringa Ringa var det ja! :p
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0