Monday morning!

Gomorron Gomorron
Har sovit så himla dåligt hela helgen, tror det är nervositet inför möhippan... den har ju mer eller mindre tagit över min fritid och jag drömmer om kidnappningar, avhopp, misslyckanden osv.
Så det va sådär skoj att komma till jobbet, öppna sin mail och upptäcka att vi fått ett avhopp. Nu är det pengaproblem - igen! Jag blir så trött... kan folk inte säga tidigare att de inte kommer!? Det är ju lixom på fredag och vi står helt handfallna och kan inte göra något eftersom folk velar fram och tillbaka. Idag är iaf sista svarsdagen så jag hoppas för allt i världen att de som sagt att de ska med kommer med!

Annars är det en ny arbetsvecka och det är för tillfället väldigt lite att göra, men det kommer säkert...
Har ett tvåtimmars möte idag och ett på torsdag så jag är ändå fullplanerad! :)

Efter jobbet idag ska jag försöka hinna iväg och handla skor, klänningar och hitta en present till lille kusinen som fyller två nästa vecka! :)
Men först mera jobb...
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0