Monday morning

Godmorgon allesammans
Var jätte pigg när jag vaknade och gjorde mig en skål müsli och ett glas juice, satte mig i soffan och kollade mailen och skulle börja blogga... och någonstans mellan mail och blogg blev jag bara helt jäkla astrött. Känner mest för att bara stänga igen datorn och krypa under täcket igen :/

Dagen består av jobb och en hälsoundersökning där de verkligen kollar det mesta, ska bli intressant... gott när jobbet står för den också, kan tänka mig att en sådan kostar om man skulle göra den själv.
Sedan i eftermiddag vet jag inte om det blir till att träffa vänner eller bara börja greja här i vardagsrummet, vi får se... det är långt kvar tills dess! :p

Nu ska jag äta min müsli och sen göra mig klar för jobbet...
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0