Ny dag...

Gomorron Gomorron
Somnade redan halv tio igår, väldigt gott... men ändå trött imorse.
Ingen träningsvärk efter gårdagens step-pass heller, lite besviken är man allt, vill känna att jag tränat, men men... det kommer väl. Kanske inte fått rätt träning än bara! :p
Har en dunderhuvudvärk idag i alla fall, känns inge roligt alls. Haft det till och från nu i 2-2½ vecka, tror det är dax för ett samtal till min naprapat snart. Har klarat mig en hel månad nu utan behandling och huvudvärk, vilket känns skitbra! :)

Annars så är det att göra på jobbet, bokslutsvecka, vilket alltid innebär mycket jobb...
Och i eftermiddag ska vi hem till älsklingens mormor och morfar och äta paj *mums*
Hans mormor fyller år idag så vi har handlat en lite present också som hon ska få - en ljusstake med ljus
Tanken är att hon ska ha den på deras inglasade balkong, kommer bara så jäkla bra och bli så snyggt, ska försöka ta ett kort! :p

Nepp, nu måste jag jobba... snart frukost, ska bli gott att få i sig mat så man kan ta en jäkla huvudvärkstablett så det kanske släpper lite i alla fall...
Hörs sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0