Övrig uppdatering...

...från helgen och all annan tid jag inte funnit tid att skriva! :)

Lördagen
Bestod mest av slapp och sovandes på soffan, var verkligen heeelt slut, men det var gott att unna sig en sån dag :)
Var en liten kortis på Ikea med baby och min kusin också och kollade lite möbler till hans nya lägenhet, men han hittade inget speciellt och jag var inte på mitt vanliga Ikea-humör! :p
Sen fick vi lite besök och kollade matchen, åt pizza, drack öl och cola. Ingen pizza utan cola! :p
Sedan satt vi mest och slappa i soffan och jag kände mig mest asocial eftersom jag va så trött, och sedan blev jag rastlös men då ville ingen annan hitta på något! *hehe*

Söndagen
Var jag och träffade den blivande bruden och toastmadame #2 och diskuterade bröllopet och bröllopsfesten, riktigt trevligt, men det blev lite längre än väntat, så jag var inte hemma förens på kvällen - trots att jag åkte vid 11 på dagen :)
Vi spelade hennes inspelade cd-skiva om och om och om igen,  stackarn! :p
Sen när jag kom hem mös jag och baby min framför One Missed Call, ganska bra...

Måndag
Jobb, jobb, jobb och för första gången sen jag köpte mitt träningskort för en vecka sedan - så tränade jag. *stolt*
Körde ett pass coreball, ojojoj... kanske inte det bästa att börja med när man inte tränat på 5 år! *haha*
Men jag kände mig väldgt duktig efteråt! :)

Idag blir det en sväng till stan. Måste hitta present till min kusin som fyller två i helgen och babys mormor som också fyller i helgen, sen måste vi försöka hitta kläder till bröllopet så vi slipper tänka på det på semestern och så ska jag köpa nya träningsskor :)

Fullt upp... Haha...
Nä nu måste jag fortsätta jobba, svinamycket att göra!
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0