Semifinal 2

Ryssland-Spanien
Spanien har tydligen aldrig förlorat en semifinal.
Men gambler som jag är så tror jag ändå på Ryssland. Eller hoppas i alla fall... *hihi*
Mycket spännande =)

Uppdatering:
Alla kan vi ha fel :)

Och glad är jag för det... missade allt vad uttagningar heter till EM och hade jag vetat att det var på Englands bekostnad som Ryssland kom med så hade jag aldrig, jag upprepar; ALDRIG ens tänkt tanken att heja på Ryssland.
Usch och fy...

Och även om jag gjort det så förtjänade Spanien helt klart denna vinsten, de spelade bäst fotboll och så var det med det :)

Tyskland-Spanien i final asså...

Kommentarer
Postat av: EVELINA

Jag tror också på Ryssland :D

Ha en bra kväll!

2008-06-26 @ 20:41:53
URL: http://petterssonevelina.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag hoppas på Spanien :)

Fast det blir nog väldigt jämnt.

2008-06-26 @ 20:43:55
URL: http://rebecko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0