Sex and the Wednesday

Godmorgon
Möhippemötet igår drog verkligen ut på tiden, var hemma strax innan nio, så det var bara att äta lite, kolla på Desperate och Christine och gå och nana... Är verkligen dundertrött idag, men det känns bra att halva veckan gått, ska bara sova hela helgen! :p *hehe*
Mötet gick dock inte som jag tänkt mig, men vi får se... är fortfarande under diskussion så vi får se...

Såg på SF att de har VIP-visningar av Sex and the city i olika städer där man för 150 kr får en biljett och en goodiebag och självklart glitter och glamour, men... så står det så här:
OBS!!! Visningen i Göteborg är en ordinarie VIP-visning.
Alltså, filmen är ingen VIP-förhandsvisning med riktig glamour och goodiebag, utan en ordinarie visning i den vanliga VIP-salongen för 200 spänn, då får man popcorn. JAAAAAAAAAAAAA.... typiskt! :p
Jaja, den skall iaf ses tillsammans med syster och några till, och självklart startar vi kvällen med en Cosmo ;)

Nepp, dax för makover och jobb! *hihi*
XoXo

Kommentarer
Postat av: queenpeach

åh jag skulle vilja gå på VIP! Kolla gärna in min webshop med klänningar som ingen annan i Sverige har :D

2008-06-04 @ 06:30:06
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0